Shop Mobile More Submit  Join Login
About Digital Art / Student Member dont go too far too fastMale/United States Recent Activity
Deviant for 3 Years
Needs Premium Membership
Statistics 395 Deviations 6,739 Comments 22,985 Pageviews

Commissions

Design
Contest entry by dandieh
Fursona for my girlfronddd by dandieh
[Custom design] by dandieh
[Custom design] by dandieh
Adoptable TAKEN by dandieh
[Custom design] Rodrick by dandieh
Name:
Gender:
Breed(s):
Colors wanted:
Eye color(s):
Difficulty:  Easy | Medium | Hard (Easy which is 2 colors, medium which is 3 colors, hard is 4 or 5 colors)
Lineart preference: (please have one. Must be paint friendly)
Other:

Activity


MERERYYYARYY CHRISTSITSMAS by dandieh
MERERYYYARYY CHRISTSITSMAS
these stupid little things took forever
i'm never drawing a goat again. squints hard at trent
but yeah i
early christmas gifts for the babes!!
sta.sh/2dfm0rt9ejv?edit=1 go here for the individual files and 300x300 sizes


Alicia © aicmikay
Golly © gollygoat
Haru © thevoiceofnightvale
Kelso © VawxPawp
Koromaru © Persona
unnamed © omelettes
Loading...
great, now that i've got your attention,,,

i'm looking for a new consistent rping partner. all of mine sorta ditched, y'know so i'm kinda looking for someone to do script rps. and by script i mean like
*he walks through the forest and sees your character*
not
The tall strong male steps onto fresh summer june 20th grass blades. life story info life story info life story info. his eyes (each of a pair of globular organs in the head through which people and vertebrate animals see, the visible part typically appearing almond-shaped in animals with eyelids) met the other's ahead of him. oh lord what a lovely day.
in short i don't normally like doing paragraph rps just sorta script
but i also want a consistent partner?? like please don't ditch me after a week when i'm really getting into it

note: i don't rp animals all that much anymore sorry i just want to rp my nerdy human girly boys lmao

i also don't rp nsfw stuff unless i'm close to you thanks for understanding,,,

but ye, don't be shy!!
here's other things if you want
-i don't like rping with older characters (30+)
-i don't really like rping with female characters (i don't know why, i'm sorry)
-i don't like doing straight ships that much, honestly
-all mythology is allowed! any creature; demons, humans, centaur, two-headed people, whatever <3

but yeah!! pls!!
i prefer to rp on skype, it's quicker and easier for me to reply to things there, but it's okay to do it here ig

ha
please comment (or note) if you're interested <3
  • Mood: Tired
fursona ref by dandieh
fursona ref
he needed one lmao. people were getting his markings messed up.

snot © dandieh
Loading...
please try to enjoy yourselves!! <3
  • Mood: Tired

Donate

dandieh has started a donation pool!
2,260 / 1,000,000,000
pls

You must be logged in to donate.
  • PeytonRideCullen
    Donated Nov 24, 2014, 7:13:19 PM
    15
  • Heimdallr-K
    Donated Oct 26, 2014, 3:44:05 AM
    5
  • BeautifulSurgery
    Donated Jul 12, 2014, 6:51:09 AM
    40
  • commondogz
    Donated Jun 16, 2014, 8:32:16 AM
    20
  • K-e-n-d-a-l-l
    Donated Jun 12, 2014, 11:41:52 AM
    100
  • PeytonRideCullen
    Donated Jun 12, 2014, 12:05:53 AM
    25
  • K-e-n-d-a-l-l
    Donated Jun 11, 2014, 12:05:15 PM
    35
  • K-e-n-d-a-l-l
    Donated Jun 11, 2014, 11:52:27 AM
    25
  • K-e-n-d-a-l-l
    Donated Jun 11, 2014, 11:46:42 AM
    100
  • PeytonRideCullen
    Donated Jun 9, 2014, 9:28:57 PM
    15

deviantID

dandieh's Profile Picture
dandieh
dont go too far too fast
Artist | Student | Digital Art
United States
ID by Trollberserker

iHART Tonks by Jubilations iHART Token by Jubilations iHART Dezzi by Jubilations

hi i'm alex and i'm a big gay homo
he/him

POINT COMMS ALWAYS OPEN, JUST NOTE MEEE!

Other sites I'm located on::
Chatlands = Haruka-Senpai
FB = ask me
Skype = komaedas-buttcheekies
Pesterchum = mindlessWanderer
Animation Source = trancy.
Tumblr = snarkoti
Interests
great, now that i've got your attention,,,

i'm looking for a new consistent rping partner. all of mine sorta ditched, y'know so i'm kinda looking for someone to do script rps. and by script i mean like
*he walks through the forest and sees your character*
not
The tall strong male steps onto fresh summer june 20th grass blades. life story info life story info life story info. his eyes (each of a pair of globular organs in the head through which people and vertebrate animals see, the visible part typically appearing almond-shaped in animals with eyelids) met the other's ahead of him. oh lord what a lovely day.
in short i don't normally like doing paragraph rps just sorta script
but i also want a consistent partner?? like please don't ditch me after a week when i'm really getting into it

note: i don't rp animals all that much anymore sorry i just want to rp my nerdy human girly boys lmao

i also don't rp nsfw stuff unless i'm close to you thanks for understanding,,,

but ye, don't be shy!!
here's other things if you want
-i don't like rping with older characters (30+)
-i don't really like rping with female characters (i don't know why, i'm sorry)
-i don't like doing straight ships that much, honestly
-all mythology is allowed! any creature; demons, humans, centaur, two-headed people, whatever <3

but yeah!! pls!!
i prefer to rp on skype, it's quicker and easier for me to reply to things there, but it's okay to do it here ig

ha
please comment (or note) if you're interested <3
  • Mood: Tired

AdCast - Ads from the Community

×

Comments


Add a Comment:
 
:iconcaptain-egg:
Captain-Egg Featured By Owner 2 days ago  Student General Artist
An overdue question, so how are you today/tonight?
Reply
(1 Reply)
:iconthementosrabbit:
TheMentosRabbit Featured By Owner Dec 4, 2014  Hobbyist General Artist
thanks for the watch~! ;)
Reply
(1 Reply)
:iconcupobloodyjoe:
CupOBloodyJoe Featured By Owner Dec 2, 2014  Hobbyist General Artist
You never talk to me anymore. Love me again pls.
Reply
(1 Reply)
:iconauldblue:
AuldBlue Featured By Owner Dec 2, 2014  Hobbyist Digital Artist
Thanks for faving! <3
Reply
(1 Reply)
:iconharu-artemis:
Haru-artemis Featured By Owner Nov 28, 2014  Hobbyist
Thank you for the watch! >w<
Reply
(1 Reply)
:iconpokemonminis:
PokemonMinis Featured By Owner Nov 24, 2014
Thanks for the fav!!
Reply
(1 Reply)
:iconfoolscourage:
FoolsCourage Featured By Owner Nov 24, 2014  Hobbyist General Artist
I LOVE your style and colors, thank you for the watch and keep up the great work!
Reply
(1 Reply)
:iconcaptain-egg:
Captain-Egg Featured By Owner Nov 20, 2014  Student General Artist
have a great day! c:
Reply
(1 Reply)
:iconaicmikay:
aicmikay Featured By Owner Nov 12, 2014
if chevy thought chase was bad, he should've waited until he met vincent. 


Reply
:iconthebloodymess:
TheBloodyMess Featured By Owner Nov 12, 2014  Student Digital Artist
thanks for the watch!
Reply
(1 Reply)
:iconaicmikay:
aicmikay Featured By Owner Nov 10, 2014
this is how i imagine chevy
Reply
(1 Reply)
:iconhappymahogany:
HappyMahogany Featured By Owner Nov 5, 2014  Student Artist
thanks for the fav :D
Reply
(1 Reply)
:iconladylirriea:
LadyLirriea Featured By Owner Nov 4, 2014  Hobbyist Digital Artist
>.> thanks for the faves -scampers off-
Reply
(1 Reply)
:iconthevoiceofnightvale:
thevoiceofnightvale Featured By Owner Nov 4, 2014
HEY :iconvawxpawp: U KNOW WHAT MY FAVORITE BIRD IS
Reply
(2 Replies)
:iconcat-thighs:
Cat-Thighs Featured By Owner Nov 4, 2014  Student General Artist
Thanks a bunch for the fave ^^
Reply
(1 Reply)
Add a Comment: